Thursday, April 3, 2008

Semangat Yang Hilang

Perkembangan dunia IT yang terlalu cepat membuatkan saya juga tercabar untuk mencuba apa yang kini semakin hangat dikatakan orang ; blog. Ini merupakan satu permulaan bagi saya yang ingin turut serta dalam dunia yang semakin canggih ini.

Semakin ramai orang meluahkan apa yang mereka rasa dan kehendaki melalui medium seperti ini. Apa yang paling menerujakan saya adalah peralihan kuasa negara banyak dipengaruhi oleh blogger kerana media massa negara yang berat sebelah dalam memberi maklumat kepada masyarakat. Ini adalah kuasa blog yang dahulunya diperkecilkan. Sungguh luar biasa..

Saya juga ingin meluahkan apa yang saya rasa terutamanya sekarang ini Islam sekali lagi difitnah oleh Fitna yang cepat tersebar melalui laman web youtube. Apapun, semuanya akan saya luahkan dalam post yang seterusnya..

No comments: